Koordynator/-ka projektów wystawienniczych

To jest starsza wersja wpisu, opublikowana 16 września 2024 o 14:12:49. Opis zmian możesz sprawdzić poniżej lub przejść do aktualnej wersji.

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka w Warszawie ogłasza nabór kandydatów na stanowisko

KOORDYNATOR/-KA PROJEKTÓW WYSTAWIENNICZYCH

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
  • zdobycie doświadczenia w rozwijającej się instytucji
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • możliwość pracy w trybie hybrydowym (częściowo zdalnie)
  • wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 5500,00-7000,00 zł
  • proponowane zatrudnienie od 01-12-2024

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe
  • zdolności organizacyjne
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • kreatywność i umiejętność skutecznego rozwiązywania problemów
  • samodzielność i odpowiedzialność
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • skrupulatność
  • biegła znajomość języka polskiego
  • znajomość języka angielskiego

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • doświadczenie w przygotowywaniu i rozliczaniu wniosków grantowych z zakresu muzealnictwa
  • znajomość aktualnych trendów wystawienniczych
  • znajomość przepisów ustawy o zamówieniach publicznych

Zakres obowiązków:

  • koordynowanie działań oraz nadzór nad realizacją projektów wystawienniczych: wystaw czasowych lub instalacji wystawienniczych
  • współpraca z kuratorami wystaw przy tworzeniu koncepcji aranżacji wystaw
  • współpraca z projektantami, w tym nadzór nad realizacją projektów wykonawczych i produkcją elementów wystawienniczych
  • przygotowanie i nadzór nad planową realizacją harmonogramu i budżetów projektów wystawienniczych
  • przygotowywanie i rozliczanie wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych na projekty wystawiennicze realizowane w Muzeum
  • współpraca z instytucjami i podmiotami zaangażowanymi w realizację wystawy przygotowywanie ofert porównawczych oraz dostarczanie informacji do postępowań z zakresu zamówień publicznych
  • przygotowywanie dokumentów niezbędnych w trakcie realizacji projektu wystawienniczego, czuwanie nad prawidłowym i sprawnym obiegiem dokumentów (wnioski, umowy, faktury, itp.)
  • współpraca z innymi działami muzeum w celu realizacji wystaw czasowych

Dokumenty:

  • CV, zawierające imię (imiona) i nazwisko, dane kontaktowe, oświadczenie o posiadanym wykształceniu i kwalifikacjach zawodowych oraz o przebiegu dotychczasowego zatrudnienia
  • List motywacyjny (do 1000 znaków)

w przypadku podania danych osobowych wykraczających poza wymagania określone w ogłoszeniu o naborze należy dołączyć oświadczenia o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie, moich danych osobowych, w zakresie wykraczającym poza wymagane w ogłoszeniu o naborze, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko KOORDYNATORA/-KI PROJEKTÓW WYSTAWIENNICZYCH”

Zgłoszenia prosimy składać za pośrednictwem poczty lub podmiotów doręczających przesyłki albo za pomocą poczty elektronicznej w formie dokumentowej (skan z własnoręcznym podpisem), na adres: sekretariat@muzeumazji.pl , z dopiskiem w tytule: „nabór na stanowisko KOORDYNATOR/-KA PROJEKTÓW WYSTAWIENNICZYCH” do dnia 30 września 2024 r. do godziny: 15.30.

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adresy w terminie do dnia 30 września 2024 r. do godz. 15.30.

Zastrzegamy sobie prawo udzielenia odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Po zapoznaniu się z dokumentami aplikacyjnymi zostaną wyłonieni kandydaci którzy będą zapraszani na rozmowy kwalifikacyjne.

Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez specjalistę ds. pracowniczych przez 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze rekrutacji.

W okresie, o którym mowa powyżej, kandydaci mogą dokonywać odbioru dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Muzeum nie odsyła dokumentów kandydatom.

Po upływie 3 miesięcy dokumenty kandydatów są protokolarnie niszczone przez specjalistę ds. pracowniczych.

Wypełniając obowiązek informacyjny, spoczywający na pracodawcy, w związku z udostępnieniem przez Panią/Pana danych osobowych, uprzejmie informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Azji i Pacyfiku, adres: ul. Solec 24, 00-403 Warszawa.
  2. W Muzeum został wyznaczony inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@muzeumazji.pl lub pisząc na adres korespondencyjny, podany w punkcie 1.
  3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie 6 ust. 1 lit. c RODO
    w związku z art. 221 § 1 i § 4 Kodeksu pracy. W przypadku podania przez Panią / Pana innych danych osobowych, niż wymagane przepisami art. 221 § 1 i § 4 Kodeksu pracy, podstawą ich przetwarzania będzie dobrowolna zgoda, wyrażona na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i/lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO, w związku z art. 221a § 1 i art. 221b § 1 Kodeksu pracy.
  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym, w związku z naborem na wolne stanowisko pracy, a po zakończeniu procesu rekrutacji – w celach archiwizacyjnych, zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
  5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą uprawnione przepisami prawa instytucje oraz podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych (np. w zakresie obsługi informatycznej, prowadzenia BIP, hostingu email).
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji celów wskazanych w ust. 4, a w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody – do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych.
  7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
  8. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
  9. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;
  10. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  11. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody.
  12. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych na podstawie dobrowolnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie.
  13. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Muzeum Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  14. W stosunku do Pani/Pana danych nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje (bez udziału człowieka), w tym dane nie będą profilowane.
  15. Administrator nie będzie przekazywać Pani/Pana danych do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego).
  16. Podanie danych wymaganych przez Administratora jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Niepodanie tych danych uniemożliwi udział w postępowaniu. Podanie dodatkowych danych, przetwarzanych w oparciu o zgodę jest dobrowolne i nie ma wpływu na udział w postępowaniu rekrutacyjnym.
Metryka:

Data i czas pierwotnej publikacji: 2024-09-16 14:12:49
Data i czas publikacji najnowszej wersji: 2024-09-17 15:17:11
Osoba wprowadzająca informację: Radosław Rasiński
Osoba wytwarzająca / odpowiedzialna za informację: Józef Zalewski

Wersje / Historia zmian:

  • Osoba zmieniająca: Radosław Rasiński, opis zmiany: edycja dokumentu
  • 16 września 2024 o 14:12:49 Osoba zmieniająca: Sebastian Pomirski, opis zmiany: utworzenie dokumentu
Zmiany:

16 września 2024 o 14:12:49Aktualna wersja
Treść
Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka w Warszawie ogłasza nabór kandydatów <strong>na stanowisko</strong> Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka w Warszawie ogłasza nabór kandydatów <strong>na stanowisko</strong>
<strong>KOORDYNATOR/-KA PROJEKTÓW WYSTAWIENNICZYCH</strong> <strong>KOORDYNATOR/-KA PROJEKTÓW WYSTAWIENNICZYCH</strong>
<strong>Oferujemy:</strong> <strong>Oferujemy:</strong>
<ul> <ul>
<li>zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy</li>  <li>zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy</li>
<li>zdobycie doświadczenia w rozwijającej się instytucji</li>  <li>zdobycie doświadczenia w rozwijającej się instytucji</li>
<li>możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych</li>  <li>możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych</li>
<li>możliwość pracy w trybie hybrydowym (częściowo zdalnie)</li>  <li>możliwość pracy w trybie hybrydowym (częściowo zdalnie)</li>
<li>wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 5500,00-7000,00 zł</li>   <li>wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 5500,00-7000,00 zł brutto</li>
<li>proponowane zatrudnienie od 01-12-2024</li>  <li>proponowane zatrudnienie od 01-12-2024</li>
</ul> </ul>
<strong>Wymagania konieczne:</strong> <strong>Wymagania konieczne:</strong>
<ul> <ul>
<li>wykształcenie wyższe</li>  <li>wykształcenie wyższe</li>
<li>zdolności organizacyjne</li>  <li>zdolności organizacyjne</li>
<li>komunikatywność i umiejętność pracy w zespole</li>  <li>komunikatywność i umiejętność pracy w zespole</li>
<li>kreatywność i umiejętność skutecznego rozwiązywania problemów</li>  <li>kreatywność i umiejętność skutecznego rozwiązywania problemów</li>
<li>samodzielność i odpowiedzialność</li>  <li>samodzielność i odpowiedzialność</li>
<li>umiejętność pracy pod presją czasu oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach</li>  <li>umiejętność pracy pod presją czasu oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach</li>
<li>skrupulatność</li>  <li>skrupulatność</li>
<li>biegła znajomość języka polskiego</li>  <li>biegła znajomość języka polskiego</li>
<li>znajomość języka angielskiego</li>  <li>znajomość języka angielskiego</li>
</ul> </ul>
<strong>Wymagania dodatkowe:</strong> <strong>Wymagania dodatkowe:</strong>
<ul> <ul>
<li>doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku</li>  <li>doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku</li>
<li>doświadczenie w przygotowywaniu i rozliczaniu wniosków grantowych z zakresu muzealnictwa</li>  <li>doświadczenie w przygotowywaniu i rozliczaniu wniosków grantowych z zakresu muzealnictwa</li>
<li>znajomość aktualnych trendów wystawienniczych</li>  <li>znajomość aktualnych trendów wystawienniczych</li>
<li>znajomość przepisów ustawy o zamówieniach publicznych</li>  <li>znajomość przepisów ustawy o zamówieniach publicznych</li>
</ul> </ul>
<strong>Zakres obowiązków:</strong> <strong>Zakres obowiązków:</strong>
<ul> <ul>
<li>koordynowanie działań oraz nadzór nad realizacją projektów wystawienniczych: wystaw czasowych lub instalacji wystawienniczych</li>  <li>koordynowanie działań oraz nadzór nad realizacją projektów wystawienniczych: wystaw czasowych lub instalacji wystawienniczych</li>
<li>współpraca z kuratorami wystaw przy tworzeniu koncepcji aranżacji wystaw</li>  <li>współpraca z kuratorami wystaw przy tworzeniu koncepcji aranżacji wystaw</li>
<li>współpraca z projektantami, w tym nadzór nad realizacją projektów wykonawczych i produkcją elementów wystawienniczych</li>  <li>współpraca z projektantami, w tym nadzór nad realizacją projektów wykonawczych i produkcją elementów wystawienniczych</li>
<li>przygotowanie i nadzór nad planową realizacją harmonogramu i budżetów projektów wystawienniczych</li>  <li>przygotowanie i nadzór nad planową realizacją harmonogramu i budżetów projektów wystawienniczych</li>
<li>przygotowywanie i rozliczanie wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych na projekty wystawiennicze realizowane w Muzeum</li>  <li>przygotowywanie i rozliczanie wniosków o pozyskanie środków zewnętrznych na projekty wystawiennicze realizowane w Muzeum</li>
<li>współpraca z instytucjami i podmiotami zaangażowanymi w realizację wystawy przygotowywanie ofert porównawczych oraz dostarczanie informacji do postępowań z zakresu zamówień publicznych</li>  <li>współpraca z instytucjami i podmiotami zaangażowanymi w realizację wystawy przygotowywanie ofert porównawczych oraz dostarczanie informacji do postępowań z zakresu zamówień publicznych</li>
<li>przygotowywanie dokumentów niezbędnych w trakcie realizacji projektu wystawienniczego, czuwanie nad prawidłowym i sprawnym obiegiem dokumentów (wnioski, umowy, faktury, itp.)</li>  <li>przygotowywanie dokumentów niezbędnych w trakcie realizacji projektu wystawienniczego, czuwanie nad prawidłowym i sprawnym obiegiem dokumentów (wnioski, umowy, faktury, itp.)</li>
<li>współpraca z innymi działami muzeum w celu realizacji wystaw czasowych</li>  <li>współpraca z innymi działami muzeum w celu realizacji wystaw czasowych</li>
</ul> </ul>
<strong>Dokumenty:</strong> <strong>Dokumenty:</strong>
<ul> <ul>
<li>CV, zawierające imię (imiona) i nazwisko, dane kontaktowe, oświadczenie o posiadanym wykształceniu i kwalifikacjach zawodowych oraz o przebiegu dotychczasowego zatrudnienia</li>  <li>CV, zawierające imię (imiona) i nazwisko, dane kontaktowe, oświadczenie o posiadanym wykształceniu i kwalifikacjach zawodowych oraz o przebiegu dotychczasowego zatrudnienia</li>
<li>List motywacyjny (do 1000 znaków)</li>  <li>List motywacyjny (do 1000 znaków)</li>
</ul> </ul>
w przypadku podania danych osobowych wykraczających poza wymagania określone w ogłoszeniu o naborze należy dołączyć oświadczenia o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie, moich danych osobowych, w zakresie wykraczającym poza wymagane w ogłoszeniu o naborze, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko <strong>KOORDYNATORA/-KI PROJEKTÓW WYSTAWIENNICZYCH”</strong> w przypadku podania danych osobowych wykraczających poza wymagania określone w ogłoszeniu o naborze należy dołączyć oświadczenia o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie, moich danych osobowych, w zakresie wykraczającym poza wymagane w ogłoszeniu o naborze, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko <strong>KOORDYNATORA/-KI PROJEKTÓW WYSTAWIENNICZYCH”</strong>
Zgłoszenia prosimy składać za pośrednictwem poczty lub podmiotów doręczających przesyłki albo za pomocą poczty elektronicznej w formie dokumentowej (skan z własnoręcznym podpisem), na adres: <a href="mailto: sekretariat@muzeumazji.pl" >sekretariat@muzeumazji.pl</a> , z dopiskiem w tytule: „nabór na stanowisko <strong>KOORDYNATOR/-KA PROJEKTÓW WYSTAWIENNICZYCH</strong>” do dnia <strong>30 września 2024 r. do godziny: 15.30.</strong> Zgłoszenia prosimy składać za pośrednictwem poczty lub podmiotów doręczających przesyłki albo za pomocą poczty elektronicznej w formie dokumentowej (skan z własnoręcznym podpisem), na adres: <a href="mailto: sekretariat@muzeumazji.pl" >sekretariat@muzeumazji.pl</a> , z dopiskiem w tytule: „nabór na stanowisko <strong>KOORDYNATOR/-KA PROJEKTÓW WYSTAWIENNICZYCH</strong>” do dnia <strong>30 września 2024 r. do godziny: 15.30.</strong>
<strong>Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adresy w terminie do dnia 30 września 2024</strong> <strong>r. do godz. 15.30.</strong> <strong>Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adresy w terminie do dnia 30 września 2024</strong> <strong>r. do godz. 15.30.</strong>
Zastrzegamy sobie prawo udzielenia odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Zastrzegamy sobie prawo udzielenia odpowiedzi tylko na wybrane oferty.
Po zapoznaniu się z dokumentami aplikacyjnymi zostaną wyłonieni kandydaci którzy będą zapraszani na rozmowy kwalifikacyjne. Po zapoznaniu się z dokumentami aplikacyjnymi zostaną wyłonieni kandydaci którzy będą zapraszani na rozmowy kwalifikacyjne.
Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez specjalistę ds. pracowniczych przez 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze rekrutacji. Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez specjalistę ds. pracowniczych przez 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze rekrutacji.
W okresie, o którym mowa powyżej, kandydaci mogą dokonywać odbioru dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Muzeum nie odsyła dokumentów kandydatom. W okresie, o którym mowa powyżej, kandydaci mogą dokonywać odbioru dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Muzeum nie odsyła dokumentów kandydatom.
Po upływie 3 miesięcy dokumenty kandydatów są protokolarnie niszczone przez specjalistę ds. pracowniczych. Po upływie 3 miesięcy dokumenty kandydatów są protokolarnie niszczone przez specjalistę ds. pracowniczych.
Wypełniając obowiązek informacyjny, spoczywający na pracodawcy, w związku z udostępnieniem przez Panią/Pana danych osobowych, uprzejmie informujemy, że: Wypełniając obowiązek informacyjny, spoczywający na pracodawcy, w związku z udostępnieniem przez Panią/Pana danych osobowych, uprzejmie informujemy, że:
<ol> <ol>
<li>Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Azji i Pacyfiku, adres: ul. Solec 24, 00-403 Warszawa.</li>  <li>Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Azji i Pacyfiku, adres: ul. Solec 24, 00-403 Warszawa.</li>
<li>W Muzeum został wyznaczony inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@muzeumazji.pl lub pisząc na adres korespondencyjny, podany w punkcie 1.</li>  <li>W Muzeum został wyznaczony inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@muzeumazji.pl lub pisząc na adres korespondencyjny, podany w punkcie 1.</li>
<li>Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie 6 ust. 1 lit. c RODO  <li>Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie 6 ust. 1 lit. c RODO
w związku z art. 22<sup>1</sup> § 1 i § 4 Kodeksu pracy. W przypadku podania przez Panią / Pana innych danych osobowych, niż wymagane przepisami art. 22<sup>1</sup> § 1 i § 4 Kodeksu pracy, podstawą ich przetwarzania będzie dobrowolna zgoda, wyrażona na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i/lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO, w związku z art. 22<sup>1a</sup> § 1 i art. 22<sup>1b</sup> § 1 Kodeksu pracy.</li> w związku z art. 22<sup>1</sup> § 1 i § 4 Kodeksu pracy. W przypadku podania przez Panią / Pana innych danych osobowych, niż wymagane przepisami art. 22<sup>1</sup> § 1 i § 4 Kodeksu pracy, podstawą ich przetwarzania będzie dobrowolna zgoda, wyrażona na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i/lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO, w związku z art. 22<sup>1a</sup> § 1 i art. 22<sup>1b</sup> § 1 Kodeksu pracy.</li>
<li>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym, w związku z naborem na wolne stanowisko pracy, a po zakończeniu procesu rekrutacji – w celach archiwizacyjnych, zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.</li>  <li>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym, w związku z naborem na wolne stanowisko pracy, a po zakończeniu procesu rekrutacji – w celach archiwizacyjnych, zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.</li>
<li>Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą uprawnione przepisami prawa instytucje oraz podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych (np. w zakresie obsługi informatycznej, prowadzenia BIP, hostingu email).</li>  <li>Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą uprawnione przepisami prawa instytucje oraz podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych (np. w zakresie obsługi informatycznej, prowadzenia BIP, hostingu email).</li>
<li>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji celów wskazanych w ust. 4, a w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody - do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych.</li>  <li>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji celów wskazanych w ust. 4, a w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody - do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych.</li>
<li>W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:</li>  <li>W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:</li>
<li>prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;</li>  <li>prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;</li>
<li>prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;</li>  <li>prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;</li>
<li>prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;</li>  <li>prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;</li>
<li>prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody.</li>  <li>prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody.</li>
<li>W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych na podstawie dobrowolnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie.</li>  <li>W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych na podstawie dobrowolnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie.</li>
<li>W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Muzeum Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.</li>  <li>W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Muzeum Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.</li>
<li>W stosunku do Pani/Pana danych nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje (bez udziału człowieka), w tym dane nie będą profilowane.</li>  <li>W stosunku do Pani/Pana danych nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje (bez udziału człowieka), w tym dane nie będą profilowane.</li>
<li>Administrator nie będzie przekazywać Pani/Pana danych do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego).</li>  <li>Administrator nie będzie przekazywać Pani/Pana danych do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego).</li>
<li>Podanie danych wymaganych przez Administratora jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Niepodanie tych danych uniemożliwi udział w postępowaniu. Podanie dodatkowych danych, przetwarzanych w oparciu o zgodę jest dobrowolne i nie ma wpływu na udział w postępowaniu rekrutacyjnym.</li>  <li>Podanie danych wymaganych przez Administratora jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Niepodanie tych danych uniemożliwi udział w postępowaniu. Podanie dodatkowych danych, przetwarzanych w oparciu o zgodę jest dobrowolne i nie ma wpływu na udział w postępowaniu rekrutacyjnym.</li>
</ol> </ol>
Osoba zmieniająca
8 4