Koordynator/-ka ds. dostępności

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka w Warszawie ogłasza nabór kandydatów na stanowisko

KOORDYNATOR/-KA do spraw dostępności

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w 1/2 wymiaru czasu pracy
  • zdobycie doświadczenia w rozwijającej się instytucji
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • możliwość pracy w trybie hybrydowym (częściowo zdalnie)
  • wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 2750,00-3500,00 zł ( dla 1/2 etatu)
  • proponowane zatrudnienie od 01-12-2024

Wymagania konieczne:

  • wykształcenie wyższe
  • udokumentowane doświadczenie zawodowe z zakresu działań związanych
    z dostępnością oraz udokumentowanej wiedzy i kompetencji z zakresu dostępności,
    w tym uregulowań prawnych, dostępności infrastrukturalnej oraz cyfrowej
  • wiedza z zakresu udostępniania instytucji kultury;
  • zainteresowania tematem, któremu poświęcone jest Muzeum;
  • wysoka umiejętności pracy zespołowej i biegłości w komunikacji;
  • doskonała organizacji pracy, samodyscyplina i rzetelności w wykonywaniu obowiązków;
  • wysoka kultura osobista;
  • kreatywności
  • zaangażowanie w powierzone zadania i sumienności;
  • gotowości uczenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych;
  • zdolności organizacyjne
  • samodzielność i odpowiedzialność
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz radzenia sobie w trudnych sytuacjach
  • biegła znajomość języka polskiego
  • znajomość języka angielskiego

Wymagania dodatkowe:

  • dobra znajomości co najmniej jednego języka obcego na poziomie B2
  • znajomość większej liczby języków;
  • mile widziana znajomość lokalnych organizacji pozarządowych, działających na rzecz osób z niepełnosprawnościami,
  • znajomość języka migowego
  • znajomość alfabetu Braille

Zakres obowiązków:

  • Przygotowanie i koordynowanie wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Muzeum zgodnie z wymogami w zakresie dostępności architektonicznej, cyfrowej i informacyjno- komunikacyjnej
  • działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności oferty Muzeum osobom ze szczególnymi potrzebami;
  • prowadzenie projektów przeznaczonych dla odbiorców z niepełnosprawnościami, w tym współpraca z partnerami zewnętrznymi.
  • Współpraca z organizacjami międzynarodowymi, których członkiem jest Muzeum: ICOM,ICME, ASEMUS, EEMDG, w tym przygotowywanie informacji i korespondencji w języku angielskim.
  • współpraca z innymi działami muzeum

Dokumenty:

  • CV, zawierające imię (imiona) i nazwisko, dane kontaktowe, oświadczenie o posiadanym wykształceniu i kwalifikacjach zawodowych oraz o przebiegu dotychczasowego zatrudnienia
  • List motywacyjny (do 1000 znaków)

w przypadku podania danych osobowych wykraczających poza wymagania określone w ogłoszeniu o naborze należy dołączyć oświadczenia o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Muzeum Azji i Pacyfiku w Warszawie, moich danych osobowych, w zakresie wykraczającym poza wymagane w ogłoszeniu o naborze, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji na stanowisko KOORDYNATORA/-KI ds. DOSTĘPNOŚCI”

 

Zgłoszenia prosimy składać za pośrednictwem poczty lub podmiotów doręczających przesyłki albo za pomocą poczty elektronicznej w formie dokumentowej (skan z własnoręcznym podpisem), na adres: sekretariat@muzeumazji.pl , z dopiskiem w tytule: „nabór na stanowisko KOORDYNATOR/-KA ds. DOSTĘPNOŚCI” do dnia 10 listopada 2024 r. do godziny: 15.30.

Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na ww. adresy w terminie do dnia 10 listopada 2024 r. do godz. 15.30.

Zastrzegamy sobie prawo udzielenia odpowiedzi tylko na wybrane oferty.

Po zapoznaniu się z dokumentami aplikacyjnymi zostaną wyłonieni kandydaci którzy będą zapraszani na rozmowy kwalifikacyjne.

Dokumenty pozostałych kandydatów są przechowywane przez specjalistę ds. pracowniczych przez 3 miesiące od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze rekrutacji.

W okresie, o którym mowa powyżej, kandydaci mogą dokonywać odbioru dokumentów za potwierdzeniem odbioru. Muzeum nie odsyła dokumentów kandydatom.

Po upływie 3 miesięcy dokumenty kandydatów są protokolarnie niszczone przez specjalistę ds. pracowniczych.

 

Wypełniając obowiązek informacyjny, spoczywający na pracodawcy, w związku
z udostępnieniem przez Panią/Pana danych osobowych, uprzejmie informujemy, że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Azji i Pacyfiku, adres: ul. Solec 24, 00-403 Warszawa.
  2. W Muzeum został wyznaczony inspektor ochrony danych, z którym można się skontaktować poprzez e-mail: iod@muzeumazji.pl lub pisząc na adres korespondencyjny, podany w punkcie 1.
  3. Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie 6 ust. 1 lit.
    c RODO w związku z art. 221 § 1 i § 4 Kodeksu pracy. W przypadku podania przez Panią / Pana innych danych osobowych, niż wymagane przepisami art. 221 § 1 i § 4 Kodeksu pracy, podstawą ich przetwarzania będzie dobrowolna zgoda, wyrażona na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i/lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO, w związku z art. 221a § 1
    i art. 221b § 1 Kodeksu pracy.
  4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym, w związku z naborem na wolne stanowisko pracy, a po zakończeniu procesu rekrutacji – w celach archiwizacyjnych, zgodnie z ustawą o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.
  5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą uprawnione przepisami prawa instytucje oraz podmioty, którym Administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych (np. w zakresie obsługi informatycznej, prowadzenia BIP, hostingu email).
  6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres realizacji celów wskazanych w ust. 4, a w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody – do czasu wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych.
  7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
  8. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
  9. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych;
  10. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  11. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) – w przypadku przetwarzania danych na podstawie zgody.
  12. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych na podstawie dobrowolnej zgody, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie.
  13. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Muzeum Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  14. W stosunku do Pani/Pana danych nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje (bez udziału człowieka), w tym dane nie będą profilowane.
  15. Administrator nie będzie przekazywać Pani/Pana danych do państw trzecich (spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego).
  16. Podanie danych wymaganych przez Administratora jest niezbędne do wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Niepodanie tych danych uniemożliwi udział w postępowaniu. Podanie dodatkowych danych, przetwarzanych w oparciu o zgodę jest dobrowolne i nie ma wpływu na udział w postępowaniu rekrutacyjnym.
Metryka:

Data i czas pierwotnej publikacji: 2024-10-15 14:35:19
Data i czas publikacji najnowszej wersji: 2024-10-15 14:35:19
Osoba wprowadzająca informację: Radosław Rasiński
Osoba wytwarzająca / odpowiedzialna za informację: Józef Zalewski

Wersje / Historia zmian:

Brak wcześniejszych wersji oraz brak historii zmian dla tego wpisu.